torstai 2. heinäkuuta 2009

Rua João Miguel Hueb 710 ap. 102, 38030-010 Uberaba,Minas Gerais, Brazil

Siinä on mun osote. Ja mulle saa lähettäää kirjeitä, kortteja... Ja voi myös soittaa. Mun perheen kotinumero on +55 9972 4082

Tosiaan, lähtöön on 4 päivää. Ei kyllä vielä jännitä, mut ehkä se joskus tulee. Viimestään lentokentällä. Tänään alotin pakkaamisen ja viisumikin on valmis, joten ehkä kaikki alkaa järjestyä.
Tiistaina mun ihanat ystävät piti mulle läksiäiset. Olin kyllä ite järjestelyissä mukana, mutta ne oli suunnitellu mulle yllätysläksiäisiä :D ja Mia kiitos vielä siitä puheesta, se oli ihana<3 ja kortista myös kiitokset Emmalle. ja kaikille ketkä oli siellä, oli niin huippua :D
Vielä ennen lähtöö pitäs jännittää huomista yö puolimaratoonia. huomenna alkaa viimenen viikonloppu Suomessa! ihan outoo...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti