keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Eilen oli tosi tylsaa. oltiin vaan sisalla, vaikka ulkona oli 30!!!!! paivalla kylla otettiin uima-altaaalla aurinkoa. Hostsisko ja veli on opettanu mulle brasilialaisia vitseja ja kannustushuutoja, ja mahan en ymmarra niita. niista on niin hauskaa kun ma sanon niita. mulla on kuulema niin erilainen aksentti. Illalla kavin juoksemassa jossain puistossa.siella oli toosi kaunista! mut aika pitka matka vaan, mutta perhe lupas viia mut sinne joka ilta.
sen jalkeen mentiin serkun 19-vuotis synttareille. ma olin juoksuvaatteissa, koska kutsu tuli vahan lyhyella varotusajalla. mut ei se mitaan :D se serkku asuu naiden isovanhempien luona 15.kerroksessa ja sielta on ihan mielettomat nakoalat! ja siella sitte oli hauskaa. =) annoin myos mun tuliaiset eilen, koska olin kokonaan unohtanu antaa ne. ruisleipaa,salmiakkia,lakkahilloa,suklaata,pari kirjaa ja suomen lippu. ne tykkas kauheesti kaikesta muusta paitsi salmiakista! mutta hyva vaan mulle ;)

mtas tanaan... aamulla otin taas aurinkoo ja kavin uimassa, vaikka se vesi on kylmaa! kohta lahetaan keskustaan shoppailemaan ja yks poika kutsui mut happy houriin tana iltana. siella on kai ilmaset juomat ja sitte katotaan futista.
en oo vielakaan saanu aikaseks laittaa tanne kuvia, mut ma tosissani yritan! adeus taalta kuumuudesta!

Aino

p.s on aika hauskan kuulosta ku naan yrittaa sanoo suomen pisimman yhdyssanan. lentokonejtn..... :D

1 kommentti:

  1. olipa ihanaa lukea blogiasi! teksti oikein huokuu onnellisuutta! tuli taas mieleen, miten kankeita ja tökeröitä me suomalaiset ollaan... kun palaat takaisin suomeen vuoden päästä, voi kulttuurishokki olla aikamoinen! mulla oli jo pelkästään hollannin ja norjan jälkeen vaikea sopeutua suomeen, mutta nyt taas olen käytökseltäni niin suomalaista että! mutta tuli taas hirvee hinku päästä ulkomaille!

    VastaaPoista