sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Adeus Finlândia

Nyt se on sitten menoa! vielä viimeset hetket aamulla koneen ääressä. Ois vielä kauheesti tekemistä kotona, ja tunnin päästä lähetään ajelemaan Helsinkiä päin.
Ihan outo olo. Mä luulin että viimenen päivä ja yö kotona ois ollu hirveet, ja etten ois nukkunu yöllä ollenkaan. Ei eilinen kuitenkaan poikennu normaalista päivästä milleenkään. Paitsi kyll ämuutamat itkut tirautin.. ja nyttenkin mä oon ihan kun mitään ei tapahtuiskaan. söin äsken ehkä viimeiset ruisleivät ja eilen saunoin viimestä kertaa vuoteen. :) voi olla että Brasilian mantereelta ei kovin montaa saunaa löydä. Vaikka mä nytte oon ihan rauhallinen, mä tiiänettä jossain vaiheessa iskee kamala paniikki. mutta sitä odotellessa!

Kyllä mä tulen pärjäämään ja pidän itestäni huolta. ja samalla yritän ehkä oppia puhumaan portugalia. Nähdään vuoden päästä. heihei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti