perjantai 5. kesäkuuta 2009

Here I come Uberaba

Olen lähdössä rotaryn vuosivaihtoon Brasiliaan vuodeksi 09-10. Lähtö on jo 6.7 eli kuukauden päästä!
Sain tänään viestin mun ensimmäiseltä hostperheeltä. Niiden poika laittoi mulle viestin facebookissa, että tulet asumaan meille ja olen sun hostveli ym ym.. Ja mun kaupunki on Uberaba. Se on Minas Geraisin osavaltiossa kaakkois-brasiliassa. Asukkaita siellä on n.300 000. ihan kiva :) perheestä en tiedä vielä muuta, mutta kyttään sähköpostia malttamattomana.
Mua on ruennu nyt jännittämään jonkun verran. Nyt tietää sen, että missä tulee viettämään ens vuoden niin onhan se aika mieletöntä. ei sitä vielä voi kummiskaan tajuta, että mitä oon tekemässä.Mut tällä hetkellä kun tuolla ulkona pauhaa tuuli,vettä sataa ja lämpöö semmoset 5 astetta(KESÄLLÄ) niin on ihan kiva vaihtaa vähän maisemaa. Saanpa ainakin kesän vuodeksi <3 Tulee suonenjoellekin vähän väriä, kun mut "vaihdetaan" brasilialaiseen 17-vuotiaaseen Diegoon. Diego oottaa tosi tosi paljon tänne tulemista, varmaan yhtä paljon kun minä Brasiliaan lähtöä. en kyllä mene samaan kaupunkiin, mistä Diego on.
mä oon niin ahketa blogin kirjoittaja, että toivottavasti tämä ei jää viimeiseksi tekstiksi. ehkä mä yritän muistaa päivitellä tätä kun tulee uuttaa infoo. viimeistään paikan päältä. niin tosiaan, aluks me lennetään 13 hengen porukalla Sao Paoloon ja hengaillaan siellä muutama päivä. sit 10.7 Aino goes to Uberaba!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti